फुजी रक अझै पनि जापानमा किन चर्चित छ ?
हरेक कुराको सुरुवाती अवस्था सकारात्मक नहुन सक्छ । जापानमा सुरुवातमा हल्ला, गलत व्याख्या गरिएको एउटा उत्सव थियो फुजी रक । अहिले यो जापानको प्रमुख उत्सव बनेको छ ।
कुनै समय फुजी रक यात्रा उत्सवको रूपमा निकै अफवाह फैलिएको थियो । तर अहिले यो जापानको एक फेस्टिभलको रुपमा परिभाषित भएको छ ।
१९९७ मा कार्यक्रमको उद्घाटन संस्करण पछि, जुन वास्तविक माउन्ट फुजीको फेदमा भएको थियो र आँधीको कारण उक्त क्षेत्र प्रभावित भएपछि अर्को वर्ष यस कार्यक्रम टोकियो वाटर फ्रन्टको एक अविकसित ल्यान्डफिल साइटमा आयोजित गरिएको थियो । त्यहाँ केवल दुई चरणहरू थिए, तर रोस्टर प्रभावशाली थियो ।
यस वर्षको फुजी रक फेस्टिभलमा यही अगस्ट ५ तारिखमा सम्पन्न भएको छ । रक गायकगायिकाहरुले भरिएको कार्यक्रममा जापानी युवायुवतीहरुले भरपूर मनोरञ्जन लिए ।
आफ्नो प्रदर्शनको पाँच मिनेटमा जापानी र्यापर अविचले मुख्य स्टेजमा प्रदर्शनको भावनात्मक महत्त्वलाई कब्जा गरिन् । “मेरी छोरी र मैले केही वर्ष पहिले सियालाई यस स्टेजमा प्रस्तुत गरेको देखेको छु,” कलाकारले अष्ट्रेलियाली गायकको बर्षाले भिजेको २०१९ को हेडलाइनिङ स्लटलाई उल्लेख गर्दै भीडलाई भने ।
१९९७ मा यसको स्थापनादेखि नै कार्यक्रममा भाग लिने फुजी रक भक्त रिकासँगको अर्थपूर्ण भेटमा, एभिचले महिलालाई आफू पनि कुनै दिन ग्रीन स्टेजमा प्रदर्शन गर्न चाहन्छु भनी बताइन् । रिकाले भनिन्, “म तिमीलाई खुशी पार्नेछु,” जुन उनले केही वर्षपछि आफ्नो निधन हुनु अघि सम्म गरिन्। र अहिले आविच त्यसै मन्चको शोभा बढाई रहेकी छिन् ।
जुलाई २६ देखि २८ सम्म निगाता प्रिफेक्चरको नेबा स्की रिसोर्टमा भएको २५ औं संस्करणको यस कार्यक्रमले धेरै वर्षहरूमा धेरै मानिसहरूलाई छुट्टै अर्थ राखेको छ भन्ने सम्झना गराउने भावनात्मक क्षण थियो ।
स्म्यासले उपलब्ध गराएको तथ्याङ्कको आधारमा, बिहीबार राति फुजी रक २०२४ मा जम्मा ९६,००० मानिस सहभागी थिए । जुन गत वर्षको तुलनामा उल्लेखनीय रुपमा कमी हो ।
गत वर्ष यस कार्यक्रममा एक लाख १४ हजार मानिसहरुको सहभागिता रहेको थियो । मानिसहरुको सहभागिता घटेसंगै यस वर्षको कार्यक्रममा मानिसहरूलाई उत्साहित गर्न असफल भएको कुराको पुष्टि गर्दछ।
फोटोग्राफर जोहन ब्रुक्सले भने, म १५ वर्षदेखि जापानमा छु, र यो पहिलो फुजी रक फेस्टिभल हो । अहिले सम्म, म टोकियोमा धुवाँ, साँघुरो र पसिनाले भरिएको ठाउँहरूमा छोटा-छोटा कार्यक्रममा सन्तुष्ट थिएँ । तर फुजी रक यस अघिको कार्यक्रम भन्दा पूर्ण विपरीत देखिन्थ्यो।
तीन दिनमा १३ वटा चरणमा आयोजना भएको कार्यक्रममा जम्मा ९६,००० दर्शकको उपस्थितिमा २०० कन्सर्टहरू भएका थिए । मलाई ब्यान्ड शूट गर्न नियुक्त गरिएको थियो, जसको मतलब विभिन्न नियम र प्रतिबन्धहरूसँग व्यवहार गर्ने थियो।
सौभाग्यवश, स्टेजमा के भइरहेको छ त्यो वास्तवमा फुजी रक अनुभवको अंश मात्र हो । जब संगीत बन्द हुन्छ, तब म समुदायमा मेरो लेन्स घुमाउँने गर्थे । निगाटा प्रिफेक्चरको नेबा स्की रिसोर्टमा आयोजित कार्यक्रममा सुन्दर र शान्त वातावरण सहित केही छिटपुट वर्षा बाहेक मौसम पनि धेरै राम्रो थियो ।
निस्सन्देह, सप्ताहन्तको सबैभन्दा ठूलो तमाशा व्हाइट स्टेजमा अन्तिम कार्य थियो: अमेरिकी हार्डकोर पंक ब्यान्ड टर्नस्टाइलको कन्सर्ट । त्यसपछि ओमर अपोलोको गायनले युवा प्रेमको लागि माहोल तयार गर्दा, मैले ग्रीन स्टेजको अगाडि चुम्बन गरिरहेको जोडीको तस्वीर खिचेँ । यस्तो हुन्छ, यद्यपि तिनीहरू फुजी रकमा सँगै आएका थिए, तिनीहरूले मलाई भने कि तिनीहरू चाडको समयमा आधिकारिक रूपमा यहाँ जोडी बने।
‘एक सडक फोटोग्राफरको रूपमा, म हरेक दिन हाम्रो अगाडि भइरहेको मानव क्षणहरू कैद गर्ने प्रयास गर्छु। फुजी रकमा, यी क्षणहरू स्टेजमा सबैभन्दा ठूलो स्पिकरबाट आउने आवाज जस्तै चर्को र स्पष्ट थिए’ ब्रुक्सले भने ।
प्रतिक्रिया राख्नुहोस्